Lördag 16/3

Likadant som de senaste dagarna (höhö) + Te som är gjord på Rysk rot :) Gott och uppiggande samt håller nere ens aptit :)

Idag är det jobb igen.. Skönt faktiskt!

Jag la en beställning igårkväll hos Gina tricot. Inte så genomtänkt kanske. Eftersom att jag borde spara mina pengar. Sen kommer jag inte hinna få mitt paket innan min operation och det innebär att jag inte kommer att kunna testa mina jeans heller förens om förens veckor. Eftersom att man inte får anstränga sig och det gör man ju när man drar i ett par slimmade jeans. Fan!

Jag beställde även fyra tröjor i samma modell men i olika färger + 1 halvgenomskinlig skjorta som är lite längre vid rumpan + militärbikini. Nu SKA jag nå mitt mål till sommaren.

Jag har en förmåga att beställa samma kläder i tusen olika färger. Just pga att jag hillar just DEN modellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0