Fredag 15/3

Idag har jag jobbat hela dagen.. Så drygt. Vill bara hem. Dricka te och titta lite på tv. Eller städa så att jag bränner lite kalorier (hö höö)

Nu är 5(!!!) dagar kvar till min beräknde OP. Jag kan inte ens beskriva hur mycket som jag längtar! Jag till och med drömde om det i natt.

Jag var lite dum häromdagen. Men samtidigt kändes det rätt just då. Jag tatuerade in min pojkväns namn på mig. Inte så genomtänkt kanske... Men jaja, vad ska man göra. Jag hade en "gratis" tatuering till godo. Så visste jag inte vad jag skulle göra. Har alltid varit sugen på att tatuera mig på revbenen.

Men i framtiden oavsett vilket. Så kommer jag att täcka över den med en fjäder. Så fint. Lätt som en fjäder. Men det får blir när jag når mitt mål ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0